Внутрішня система
забезпечення якості освіти 

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти 

Академічна доброчесність 

Що таке академічна доброчесність

Критерії, індикатори оцінювання
освітніх та управлінських процесів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, зростання професійної майстерностіі педагогів та повноважень керівника

Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання (Наказ МОН № 1093 від 02.08.2024 року)

Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН № 1222 від 21.08.2013 року)

Про затвердження Порядку переведення учнів загальноосвітнього навчального закладу на наступний рік навчання (Наказ МОН № 762 від 14.07.2015 року)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОН від 13.04.2011 р. № 329);

Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти  (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

Професійний стандарт "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти" (наказ міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 р. №1143)

Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників (НАКАЗ МОН ВІД 08.08.13 р. № 1135)

Повноваження керівника закладу освіти (СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ»)

Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (НАКАЗ МОН УКРАЇНИ 28.03.2018 р. № 291)

Самооцінювання 

2023-2024 

2022-2023 

2020-2021